Professioneel schoonmaakbedrijf in Noord-Holland

Schoonmaakbedrijf Alcmaria is bij uitstek de plek waar u moet wezen om uw schoonmaakwerkzaamheden te laten uitvoeren. Het bedrijf kan beschouwd worden als een echt familiebedrijf en is in het jaar 1988 opgericht. Verder staat het voor kwaliteit en een goede service. De bedrijfsvoering van het bedrijf ligt in handen van Vincent en José Schouten. Het uitgangspunt van het bedrijf is dat schoonmaakwerkzaamheden maatwerk betreft. Om deze reden wordt er veel waarde gehecht aan het persoonlijk contact met de klanten. De korte lijnen die het persoonlijk contact met zich meebrengen maakt het mogelijk om flexibel in te spelen op de behoefte van de klanten.

Regulier schoonmaakonderhoud

Bent u op zoek naar een schoonmaakbedrijf die uw bedrijf geregeld en grondig moet kunnen reinigen en schoonmaken? Dan kunt u gerust contact opmaken met Alcmaria. Om ervoor te zorgen dat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn, komen wij een kijkje nemen in uw pand om een beeld te hebben van wat er allemaal gedaan moet worden. Op basis van deze bevindingen brengen wij advies uit en presenteren wij een op maat gesneden offerte aan u. Heeft u behoefte aan speciale reinigingsdiensten die u graag wil hebben? Dan staan wij uiteraard ook daarvoor open om naar u te luisteren. Onze professionals weten precies waarop ze het accent moeten leggen. U zult gegarandeerd waar voor uw geld krijgen. De kwaliteit en maatwerk van onze diensten, is vanaf het beginfase tot nadat de schoonmaakwerkzaamheden zijn afgerond te merken. Uw Sanitair dagelijks laten reinigen voeren wij uit op een deskundige manier. Dit en nog veel meer kunnen wij voor u uitvoeren. Het enige wat wij van u verwachten zijn duidelijke instructies. Nadat de instructies ontvangen zijn, beginnen we meteen met het uitvoeren van de verschillende werkzaamheden. Andere speciale schoonmaakwerkzaamheden voeren wij ook uit. In de volgende alinea meer daarover.

Speciale schoonmaakdiensten

Zoals eerder aangegeven voert Alcmaria ook speciale schoonmaakwerkzaamheden uit. Enkele van deze speciale schoonmaakwerkzaamheden zijn onder ander glasbewassing en speciale vloeronderhoud. Als bedrijf, instelling of zelf ziekenhuis in Noord-Holland is het belangrijk dat het pand waar u kantoor houdt er geriefelijk eruit ziet. Dit zal niet zonder meer het geval zijn. Zakelijke panden zijn meestal anders ingericht. In het verlengde hiervan zal er ook anders schoongemaakt moeten worden. De vloer van uw pand laten reinigen en schoonmaken kan ook door Alcmaria uitgevoerd worden. Het maakt hierbij niet uit wat voor soort vloer u heeft aangelegd in uw pand, alles wordt volgens dezelfde hoge standaarden uitgevoerd en schoongemaakt. Naast vloerreiniging kan Alcmaria ook de glazen van uw gebouw schoonmaken. In de meeste gevallen moet dit met de nodige tools en equipments worden uitgevoerd. Alcmaria is namelijk uitgerust met alle tools en machines die er nodig zijn om uw pand schoon te krijgen.

Het schoonmaakbedrijf in Noord-Holland

Ben je dus op zoek naar een geschikte oplossing om uw bedrijfspand in Noord-Holland schoon te houden? Dan kun je meteen contact opnemen met Alcmaria schoonmaakbedrijf om concrete afspraken te maken. Met Alcmaria is er gegarandeerd hygiëne en schoonheid.